środa, 6 lipca 2011

piesek w kratkę..

.. kultowy film dzisiejszych rodziców, ukochany również przez ich dzieci

"Piesek w kratkę"
rok produkcji 1968
film kombinowany - aktorsko-animowany



"Piesek w kratkę", co ja mogę pamiętać z tego filmu :D Hmmm, przede wszystkim chyba piosenki, ale zacznijmy od początku.
Piesek w kratkę to 6-odcinkowa (o ile dobrze pamiętam ale mogę się mylić) 10-minutowa dobranocka opowiadająca o przygodach pieska w czerwono czarną kratkę, który strasznie uwielbia psocić podczas nieobecności jego Pana (bądź we wcześniejszych odcinkach Pani).
Pierwszy odcinek powstał w 1968 roku (wtedy mnie jeszcze na świecie nie było).
Z tej dobranocki to najbardziej utkwiły mi (zresztą nie tylko mi - myślę, że innym też) piosenki. Nie było odcinka, w której Piesek by nie śpiewał piosenki. Standardem była piosenka w każdym odcinku, chociaż bywały i takie gdzie było tych piosenek 2, 3 a nawet więcej.
Oprócz psocenia Piesek także poznawał nowych przyjaciół (między innymi drugiego pieska mieszkającego w lustrze), zwiedzał nieznane mu miejsca (kuchnia), uprawiał sport (piłka nożna - najfajniejszy odcinek moim zdaniem) oraz psocił, psocił, psocił.


link do zamieszczonego tekstu:
http://www.nostalgia.pl/piesekwkratke/


wiem, że są rodzice, którzy dla swoich dzieciaczków poszukują maskotki pieska w kratkę, która jest niestety niedostępna w sklepach
moje dziecko również zapragnęło takiego pieska i udało mi się spełnić jej marzenie :)
pieska dla nas wykonała Kasia, dziękujemy



5 komentarzy:

  1. Gdzie można zamówić/kupić takiego pieska? Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę takiego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też poszukuję pieska dla mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie jak wyżej - gdzie można zamówić takiego pieska?
    Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również chciałabym prosić o namiar - gdzie można zamówić tak uroczego pieska.
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń